My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Wednesday, 26 June 2013

PULAU PANGKOR LAGI .... !!

ok laa ... ikut ape yang aq janjikan .. aq dah dapat gambar2 aktiviti pantai .. so aq nak update pasal aktiviti pantai :) ....


 siap pkai jacket bergambar dulu :) ..


 bergambar lagi .. sementara tunggu boat sampai amek kami ber 8 :) 


 huaaa,,,dah lama tak naik boat .. takot ... nampak je senyum tapi tak tahu dalam hati .. dup dap dup dap .. haha ... masa ni abang tu bawak kami keliling pulau ,,, bawak pergi pulau monyet,pulau ikan paus,pulau buaya ngn penyu .. lepas kami keliling pulau baru la abang tu turunkan kami untuk snokeling ... 

  
haaaa sebelum kami snokeling tu ,,, kami berlapan jungle traking :) ... turun naik .. penat laa jugak hehee .. dengan kaki ayam .. luka-luka kaki sebab kne daun berduri ... kami saja je jungle traking ni .. untuk pergi ke pulau sebelah :) .. 


 setelah penat meredah hutan .. adeeeehhh .. basah ketiak mak nok ! haha .. ni la aktiviti seterusnyaaa ... snoooookkkeeeeling :) ... 


 muka-muka gembira ... masa kami pergi ni ombak kuat ... air keruh ... so xnampak sangat ikan .. tapi nampak la skit2 .. ya allah cantik cantik sgt2 ikan2 tu ... masa mula2 masukkan kepala tu .. haa kau terkejut .. rasa macam nak naik darat balik sebab bila bagi roti ikan akan serbu kita .. so macam ikan PIRANA !! haha ... dah lama2 ok :) .. rasa tak nak balik pun ade jgak .. kami berlapan kat sana lama jugak laa .. dari qol 10 until 2pm ...


 lepas snockeling tu ,,, kami call abang omar suruh ambil kami di pulau seberang .. untuk aktiviti seterusnyaa BANANA BOAT :) ... yeeeehhaaa ... walaupon dah banyak kali main bende alah ni .. tp nak main lg .. :) ... 


lepas tu , kami makan sebab abag sham cakap .. " haaa baik korang sume pegi makan dulu,,,kesian aq tengok muke korang ni " hahaa .., siot ! ... suara dah macam shaziey sam .. (betul x ejaan?) haha ... 

lepas tu baru laaa aq main buble ni :) .. yang ni lagi gempak weyh ... taubat aq naik bende ni .. hahhaaa .. orang yang ade semput or sakit jantung jangan laa menggatal menggedik naik ni .... 


haaa ni laa abang sham yang aq cakap suara dia macam shaziey sam tu .. :) .. lau tengok sekali pandang pn muke dia lebih kurang sama ... cume dia ni kurus .. haha ... sampai dy cakap kat kami 
" haa korang ni org yg ke 647 cakap macam gitu " 
ah abang ni .. yeyek jee... gebang je lebih ! .. 

masa amek pic ni tak tahu laa cinta hati nampak ke x .. tapi masa dia tengok balik pic dalam kamera .. 
dia cakap " eh abang ni bkn men lentok,patah pinggang ke,sekali aq tampar kang "
hahahaa .... sayang2 ... jeles bebeno ! ..

0 ulasan:

Post a Comment