My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Tuesday, 18 June 2013

sinar hati

cerite aq dan cinta hati sepanjang di pulau pangkor dan bila tiba di kuala lumpur ... 

alhamdulillah hubungan kami semakin bahagia .. 
terima kasih mak,abah,kwn2 yang doakan kebahagian aq .. 

kat Pulau Pangkor .. 3 hari 2 malam...
kami menghabiskan masa bersama sama .. 
ya allah indah nyee ... 
segalanya bersama dia .. disamping dia .. 
hakikatnyeee ...
dia tempat mengadu,dia tempat bermanja,dia tempat bergosip,
dia,dia,dia segalnyaaa diaa .. hehee ... 
yang paling penting KAMI TAK BERGADUH PUN SELAMA DI PANGKOR :) heheee ... 

walaupon kami dekat cemburu kami tetap membuak buak .. hehee ... biase laa kan ... 

ok moment masa kami nak beli baju untuk anak buah cinta hati ..akk kedai bju tu pn pening tengok kami ...
yelaa mane x nyee .. kejap amek saiz ni .. itu ,, ini .. ini itu ... lastly akk tu yang tolong carikkan .. hahaha .. sampai akk tu cakap .. haa kene laa belajar ... nanti dah ada anak ... senang .. tak ada laa terkial kial ... aq dan cinta hanya mampu tersenyum .. mana x nyee .. biase beli baju sendiri .. kakaka .. kelakar2 .. 

cinta hati jaga aq persis macam isteri dia .. :) ... terima kasih sayang ... 

terlalu banyak kenangan manis kami berdua di pulau pangkor ... so sebahagian je laaa aq cerite yee hehee ...

ok bile sampai jeee kl ... dari pudu nak balik rumah ... kami naik teksi ... so biase laa pakcik teksi lau yang peramah semua bende dia tanya kan .. huhu .. so pakcik teksi tu tanya ... daripada mana ... besar nye bawak beg .. dan bla bla blaaa ... sampai laa .. 1 part ni pakcik tu tanya cinta hati ... kamu berdua ni dah ade ikatan ?? DAH BERNIKAH ?? TUNANG ?? .. aq baru nak jawab soalan pakcik teksi tu .. then cinta hati jawab ... dan jawapan tu buat aq TERHARU .. hehee ... nak tahu jawapan dia ape ??  jawapan dia adalah BAKAL NIKAH .. sebagai seorang perempuan bile dengar seorang lelaki yang dia sayang,cinta cakap macam gitu opcoz terkejut,happy,terharu .. segala bagai laaa ... semua ada perasaan .. hehee ... sayang I LUV U SO MUCH ... :) ... ok habis cerite untuk malam ahad ... 

esok nye isnin pagi .. kami keluar ... naik teksi lagi ... dapat lagi pakcik teksi yang peramah .. lagi2 pakcik teksi tu org utara .. lagi laa rancak bebual ngn cinta hati .. aq kat belakang ni diam seribu bahasa .. nyampuk sikit2 je .. kihkii ... haaa pakcik teksi tu pn tnye soalan yang sama macam pakcik teksi mlm tadi ... TAPI .. jawapan cinta hati lain pula ... jawapan dia YA,ISTERI saya .. :) ... hahahaah ~ syg !!!! awk buat saya rasa macam nak menjerit & melompat2 bile dengar macam tu .. haha .. sampai pakcik teksi tu cakap kat kami .. haa ni dah nikah cepat-cepat dapat anak ... nanti dah tua anak2 dah besar ,, dan aq hanya mampu tersenyum .. dan jawap YE PAKCIK .. :) .. pas2 sampai tempat yang kami nak tuju tu .. sebelom melangkah pintu teksi tu pakcik tu pesan lagi ... cepat2 dapat anak yee ... hahhaaa .... 

ya allah kau panjangkan jodoh aq dan dia ya allah ... dia terlalu baik untuk aq ... walaupon ade kekurangan dalam diri nyee .. tapi aq terime seadanyaa .. kerana aq tahu setiap manusia tak ada yang sempurna .. semua pernah melakukan kesilapan ... aq ingin bersamanya sampai syurga sekalipun .. amin .... mudah mudahan :) ...

0 ulasan:

Post a Comment