My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Tuesday, 27 March 2012

..:: yang terakhir ::..




Aku mencintaimu bukan kerana apa yang ada padamu
Aku mencintaimu kerana hatiku yang memilihmu
Aku mencintaimu kerana kau layak menerima cintaku
Bersamamu, kuyakin cintaku kan menjadi cinta yang dewasa

Aku mencintaimu dengan cinta yang terus bertambah dari waktu ke waktu
Hari ini aku mencintaimu lebih dari hari kemarin ..

~ rindu nak makan sama2 dengan awak kat " taman rahsia " :(
~ rindu nak tengok awak senyum,ketawa sambil tutup mulut :(
~ rindu nak pegi main game kat KLFC :(
~ rindu nak tengok awak merajuk .. eqq chumellnye muke syg sye ni ble merajuk ^^
~ rindu nak tengok awak minum milo ais ,, makan bhun goreng :(
~ rindu nak main lawan tangan dengan awk ... lai lai si + sam makenik :(
~ rindu nak gigit2 awak [ kadang2 sye gigit awak sampai merah,but awak still trsenyum :) xmarah lngsung pn ]
~ rindu nak pegang + pelok awak syg + gemok + debab + bintang + chinta hati syee !!~ eqqqq .. sygnyee kat awk 


~ SEGALA TENTANG AWAK .. SAYA RINDU ... SANGAT2 .. MUHAMMAD AZIEF A.K.A EN.A .. LAUPON KITA JAUH .. TP HATI KITA TETAP DEKAT .. SAYA SENTIASA SAYANG AWAK + RINDU AWAK ..

Thursday, 8 March 2012

..:: I LOVE U SO MUCH ::..

Mengenali cinta memang saat yang paling indah dalam kehidupan.  Saat aku mengenali erti sebenar adakah ini cinta, jawapannya “YA”… aku kenali dia tanpa aku sedari.  Pertemuan yang aku rasakan ianya tak akan menjadi kenyataan kalau nak disoalkan tentang hati dan perasaan.  Tapi aku rasa betul kata orang, jika dia adalah untuk kita, kita akan rasakan yang dia akan sentiasa ada di hati kita walau apa pon  yang berlaku.  

Saat aku menulis post ini, aku amat merindui dia (walaupon baru je jumpa).  Aku rindu akan senyum tawa dia, layanan dia.  Masa begitu cepat berlalu, dan tanpa  di sedari hubungan aku dah dia dah hampir 2bulan lebih.  Seriously, banyak yang aku dah lalui dengan dia selama 2bulan lebih ni.  Dan aku berharap sangat ianya akan kekal hingga selamanya.  ‘kita hanya mampu merancang, segalanya ditentukan oleh-Nya’..

Sejak aku dan dia, tiada yg lain di hati aku, hanya dia dan dia…  sepanjang perhubungan, aku tak pernah rasakan perasaan yang sebegini  tapi bila dengan dia, sejujurnya aku amat menyayangi dia.  Aku inginkan dia ada dekat dengan aku.  Tapi, perhubungan tak semudah yang kita sangkakan.  Selama aku dan dia, banyak kenangan yang dilalui bersama, manis mahupan pahit.  Tapi semua tu tak akan buat aku patah hati dengan dia..  “walau ape pon yang terjadi, aku akan tetap ada untuk dia. Susah dia susah aku juga, senang dia, senang aku jugak”  itu janji aku untuk dia
I love you so much.. ..  whatever it is, I will be there for you....