My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Sunday, 9 December 2012

- DUIT GAJI -

assalamualaikum kengkawan blog :) .. uhhh .. rasa lame sgt xentry blog ni laa .. rasa rindu la pulak ..  
ok entry kali ni nak cakap pasal duit gaji .. ^^,
alhamdulillah dah masuk 3 bulan kerja .. 
walaupon duit gaji tak seberapa .. 
tapi dapat la beli ape yang aq ingin kan :) ... alhamdulillah ..
dengan situasi kerja kat sana happy sgt2 .. 
untie malie,untie sonia,kak azizah .. n ramai lagi ..
mesti 1 ari nanty kte rindu nak borak2 dengan korang ..
lagi2 untie sonia .. rindu nak dengar mulut untie yang bising tu .. hehe ..
lau cakap dalam telefon pnye la laju .. hehe ..

so duit gaji tu .. aq dapat belikan .. cinta hati & mak aq baju .. :)

HADIAH UNTUK MY MUM ... 

 jubah kuning for u mum :)

tudung 2 layer for u jugak mum :)

ok .. aq beli jubah & tudung tu kat masjid india :) ..
sempena hari lahir mak 20.12.2012 :)
siyez murah gile2 tau ^^,
esok yana pos baju & tudung ni kat johor ..
yana harap mak suka dengan pemberian yana ni ...

HADIAH UNTUK CINTA HATI PULA ..

kemeja lengan panjang untuk my love ^^, PDI .. 

hadiah ni sempena 1year kteorg cpl :) 20.12.2012 
alhamdulillah ... cepat sgt mase berlalu .. 
semoga jodoh kami panjang smpi akhir hayat .. amin3 .. 

rasa seronok .. dapat belikan baju untuk orang yang tersayang ^^,
pakai duit gaji pulak tu .. hasil titik peluh aq ^^, ... 

0 ulasan:

Post a Comment