My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Sunday, 23 December 2012

# cerita kita #

assalamualaikum :) ..


alhamdulillah cukup 1 year hubungan kami .. 
walaupon perbagai halangan yang kami tempuh .. 
tapi .. kami tetap disatukan :) .. 
terima kasih ya allah kau panjangkan hubungan kami berdua ..

dan .. 


panjang kan la hubungan kami sampai ke hari pernikahan .. 
amim .. mudah mudahan :) ..

syg mula jatuh hati dekat b .. masa kita mula-mula jumpa .. kita keluar pegi mana syg lupa,yang penting area PV12 je .. syg jalan nak naik umah .. b panggil syg .. then,b bisik kat telinga syg .. b kata " I LOVE U " .. ok sumpah sweet glee !! .. jantung syg masa tu mula laju .. dan yang paling penting b dah cairkan hati syg :) .. muuuaaahkkk3x ... ooo00o0oo ... bahagianye rasa .. hehehe .. 

....... TAPI .... 

masa tu masing-masing punya pasangan ..  AND !!!!!!! lastly ... kita bersama juga :) .. terima kasih ya allah ...

lagu ni untuk u darl .. huhu :P

lagi satu ni lagu ni yang pernah syg bg kat b ... :) .. sama macam kita ... huhu :P .. 

0 ulasan:

Post a Comment