My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Saturday 31 August 2013

you still in my heart


alhamdulillah dengan berkat kesabaran kami berdua untuk harungi hubungan ini .. dengan keredhaan dri kedua org tua alhamdulillah hubungan kami sehingga kehari ini .. 
lagi 4 montth cukup 2year hubungan kami ... 
walaupun tak ade ikatan yang kukuh in sha allah 1 ari nanti allah akan beri jalan untuk kami berdua ke peringkat seterusnyee ... 

bukan senang untuk menjaga hubungan kekal lama .. macam2 dugaan dan rintangan yang kami lalui .. tetapi alhamdulillah kami berdua boleh selesaikan if ada masalah yang melanda n jangan cepat melatah if masalah datang walau sebesar mana pun .. alhamdulillah juga dikurniakan seorang teman hidup seperti dia .. sabar harungi dalam segala hal,,susah senang kami bersama .. ape yang penting perlu memahami antara 1 sama lain,tolong menolong,, 

haaa lagi 1 .. cemburu!! bagi aku cemburu tu boleh sebabnye cemburu ni tanda sayangkan .. ?? tapi .. jangan la melampau sangat .. kadang2 cemburu ni pun boleh buat hubungan renggang ...

maybe hubungan aku dulu pernah kecundang,tapi tak bermakna dunia ni terus hancur n gelap .. alhamdulillah kerana allah pertemukan si gemok ni dalam hidup aku .. bersyukur .. :) dan apa2 pun yang berlaku YOU STILL IN MY HEART ...

dan sekarang bukan masa untuk main2 lagi dalam hubungan .. kene matang dah .. yela umur dah berapakan .. nak mencari bkn senang .. so bile dah ade hargai la betul2 .. jangan 1 hari nanti menyesal ..  dan xperlu nak memilih sangat .. pada aku asalkan sedap mata memandang,ade pekerjaan,ade ilmu pengetahuan,bertangungjawab dah cukup .. 


kwn2 .. jangan tanya 
- korang dah lama kawan bile nak kawen ??

kalau la aku tahu bila .. anytime aku boleh bagitahu kat korang ... 
jodoh,pertemuan,zuriat semua tu allah sahaja yang tahu ... kami hanya mampu merancang .. 
apa yang paling penting doakan kami kekal .. amin ...


0 ulasan:

Post a Comment