My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Thursday, 15 August 2013

hadiah BESDAY !!


with mak & abah .. mereka yang sentiasa disisi saat susah dan senang .. saat sedih dan ketawa .. terima kasih yana ucapkan kerana mak dan abah menjaga dari dalam perut sehingga la sekarang .. boleh membaca,boleh berjalan,,jasa mak dan abah sangat tinggi dan ternilai.. yana tak tahu 1 hari nanti andai ditakdirkan kita berpisah atas ketentuan ilahi .. boleh tak yana hidup berdikari .. boleh tak yana ketawa seperti sekarang .. hmm .. mak dan abah .. berhempas pulas dengan tulang empat kerat .. membesarkan yana dan adik2 .. menyekolahkan untuk berjayakan yana .. tanpa rasa penat .. tanpa mengeluh sikit pun .. terima kasih untuk segalanya mak .. yana akan balas jasa mak dan abah :) ... itu janji yana .. 


hadiah yang paling TAK BOLEH DILUPAKAN .. !! SPECIAL !!
sebenarnya besday aq lambat lagi .. tapi abah ckp " takut nanti masa besday yana,yana kat kl tak dapat balik johor sambut sama2 dengan abah,mak n adik2 .. so sambut la awal .. tu laa mak ada cakap " mak ada hadiah special untuk besday yana,sempena umur 21 tahun "
TUPtup !!! ... 

Mak : ok la,mak nak hadiah yana jam ni 
Aq : ok laa dan aq ngatkan jam biasa2 la kan .. 
Mak : anggaran harga jam tu RM(***) biarla rahisa :) .. 
Aq : mak anggaran mak tu kan mahal sangat .. 
Mak : tak apa mak dah pasang niat memang nak bagi yana anggaran harga jam macam tu ..  

then aq cari la jam tangan dengan anggaran mak aq bagi :) last jam tangan BONIA menjadi pilihan hati ku ! :) 

terima kasih juga kepada abah bagi hadiah besday yana duit .. yana simpan bank je laa .. buat duit KAWIN ! hahaha :P


0 ulasan:

Post a Comment