My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Wednesday, 20 June 2012

..:: peristiwa lama terulang kembali ::..

19.06.2012
aq bangun macam biasa qol 7,untuk pergi kolej :)
dengan semangatnye tau ! hehe
so 
clazz untk ari ni intermediate pastry 
qol 8am-1pm

balik kelas tu aq terus tido ..
terjaga dari tido dalam qol 330 macam gitu la ..
rasa mual degan kata lain nak muntah .. :(

hurmmm ..
aq muntah tanpaa henti ...
segala apa yang aq makan hari tu keluar balik ..
masa tu .. hanya allah je yang tau betapa sakit perot ni ..
bukan muntah sahaja .. tambah pulak cirit-birit ..
sampaikan tak boleh nk bangun .. lau bangun msti muntah ..

tq muhammad azief : coz belikan ubat untuk saya ..
tp tu la .. ubat tu xsempat nan proses dah muntah balik ..
ya allah,cukup besar dugaan yang kau berikan kpd ku ..
dengan jauh dari mak ayah .. :'(
sampai tak tahan sangat ..
pergi juga klinik kat bawah rumah ny
kene inject :( .. sakit !
*
**
***
balik dari klinik tu terus tido ..
kesan ubat tu mybe ..

haa ! ni ubat2 yg aq kene makan !


dalam qol 730 aq bagun ..
bebual ngn housemate yang masing2 tengah siap nk pergi makan ..

aq dahaga .. pergi dapur dengan alasan untuk jerang air ..
tah macam mana ..
kepala ny pening sangat2x ..
tengok housemate pun dah berdouble ..
akhirnye .. aq PENGSAN ..

sedar2 dah terbaring kat atas tilam ..
lastly .. aq nak ucapkan .. TERIMA KASIH bebanyak buat ..

HOUSEMATE : YAN,LIZA,WIN,AIN,NISA KOGI ...

tak lupa juga ..
MUHAMMAD AZIEF :)) tq so much darling ..
korang ..
aq nak minta maaf bab nyusahkan korang .. buat korang terkejut ..
maaf sangat2 ..

tq allah kau kurnikan aq kawan2 yang sangat baik + my president :))
hanya allah je yg dapat membalas jasa korang tu .. amin7x ..

alhamdulillah keadaan aq semakin membaik :))

0 ulasan:

Post a Comment