My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Saturday, 2 June 2012

~ my president demam ~




Dah 2 hari my president demam ..
sian sangat ..
terkilan pn ade jgk ..
sebab tak dapat nk jaga dia ..
[maafkan saya sayang]

tak tahu suhu badan dia macam mana ..
tp biase la kan ..
lau orang demam mesti suhu panas sangat..
saya risau keadaan awak sekarang ni sayang ..
mama ngn abah awak dh la tak ada ..
awak kene buat sendiri semua ..

malam semalam my president tido awal ..
orang xsihat :))
kene la tido awal ..

lepas tu,dalam pukul 2:00 am..
my president call :))
dengan aq yang tengah mamai ..
angkat call my president :))

Dengar pulak suara manja dy ..
terus segar mata ni ha :))
[pada hakikatnya my president seorang yang manja]

MP : syg.. badan b panas ..
KC : b makan la ubat ok :)) bg cepat sembuh ..
MP : Dah makan,tp kepala b pening sangat .. b nak syg .. syg datang laa penang ..
jaga b .. b demam sebab rindukan syg 

KC : suruh laa sesape picitkan kepala b tu .. syg nak datang mcm mne?jauh la b ..
MC : syg ny xsygkn b ke?? 

tu antara dialog malam tadi :))
dengan suare manja dia .. wat saya makin rindu kat awak ..

**SEMOGA CEPAT SEMBUH SAYANG**


0 ulasan:

Post a Comment