My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Friday 3 February 2012

SEWAKTU KETIKA DAHULU

HAI GUYS !


saat entry blog ni .. jam menunjukkan 430 am .. terjaga dari mimpi then teros tak boleh tido .. so ,, ape lg entry blog ni la .. huhu .. tetiba teringat zaman muda mudi saya .. sangat seronok .. kalau waktu boleh diputar balik .. memang nak jadi BABY semula ..


9 bulan saya di dalam perot mak .. mak pergi manaMANA sentiasa bawak saya..mak jaga saya dengan baik | dengan penuh kasih sayang | maceh mak .. besar sangat pengorbanan mak untuk saya ..  sehingga la pada tarikh 12.09.1992 , bertempat di HOSPITAL SULTANAH AMINAH JB , saya dilahirkan ..  ya allah indahnya dunia ni .. kedengaran azan di telinga ni .. oh ! abah rupanya yang azan .. hihi ..


WAHIDAH,YANA,ZIMAH
semua sebaya ..

Mak cakap .. masa kecilKECIL saya ni kuat menangis .. biar kan kejap je .. mesti menangis ..[macam mana la kan muka saya??]huhu ..  sampai mak nak buat kerje pon susah | tak tido malam | sebab nak jaga saya ..“ MAK,yana minta maaf menyusahkan mak” .. terima masih mak sebab tak pernah bosan jaga yana .. 







Lepas mak habis pantang tu .. saya duduk dengan atok .. kat KLUANG .. sebab  mak dan abah kerja .. seminggu sekali mak dan abah akan blek jenguk yana .. TANPA JEMU !! tq again mak abah .. yang lucu bila mak cerita .. kalau mak nak balik rumah pasir gudang .. mesti mak tunggu saya TIDO ! nak tau tak sebab apa?? Sebab nanti saya akan menangis nak ikut mak abah balik .. hihi .. ngadaNGADA nya saya kan?? Hehe .. tq juga kat ATOK TINA & ATOK ATAN .. jaga saya .. saya akan kenang semua nya tu ..



Usia  4tahun .. saya start duduk dengan mak abah .. wah ! SERONOKNYA !! .. sebab saya nak sekolah tadika ..” TADIKA MAWARDAH SERI ALAM “ .. yeah ! itula nama sekolah tadika saya dulu .. segalanya bermula disitu .. BERKAWAN | BELAJAR | BERMAIN-MAIN dengan kawanKAWAN .. hihi .. 1st masuk sekolah tu .. mak cakap .. saya nangis .. saya tak bagi mak abah balik … just 3 hari je nangis .. urm lama jgak kan !! huhu ..  lepas 3 hari tu dah tak nangis pon .. korang plak macam mana?? Macam saya juga ke?? Or lg baik dari saya?? .. laallala~ 


KENANGAN SEKOLAH TADIKA

Sehingga la sekarang ni 2012 !!! saya dibesarkan dengan penuh kasih sayang .. “tq ALLAH kau kurniakan aq seorang MAK .. seorang ABAH .. adikADIK “.. kenangan SEKOLAH RENDAH [SEKOLAH KEBANGSAAN CAHAYA BARU] SEKOLAH MENENGAH [SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN KOTA MASAI].. suma nya dalam ingatan.. sehingga la sekarang saya still study kat [KLMU] .. insyallah lau tak ada apaApa tahun ni habis .. amin mudah mudahan ..


KENANGAN SEKOLAH MENENGAH

KLMU : SEM 4

Kalau nak cerita semua memang tak akan habis nya !! 4 hari 4 malam pon belum tentu habis .. huhu .. so STOP ! sampai sini je la .. sambong tido balik..

**thanx kepada pembaca setia saya .. En.A !! huhu .. saya tau awak hariHARI buka blog saya kn?? huhu .. maceh ye .. kihkii

0 ulasan:

Post a Comment