My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Sunday 11 November 2012

Alpha Lipid sd2




Produk Pelangsingan Badan Terkenal Di New Zealand Kini Di MALAYSIA !


haa ... mesti korang kenal kan produk ni ?? 
ok sekarang ni yana ada MISI .. misi ape tu ??
alaaa dah tentu tentu tentu laa misi DIET :) ..

actually .. yana semakin risau tau .. 
yelaaa berat badan terlalu cepat naik ..
mana tak nye .. kat rumah tu .. 
bgn tido makan,tengok tb,makan pas2 tido lagi ..huhuh ...

BERAPA HARGA PRODUK NI ???

ok .. market price RM 180.00 ..
tapi ..
yana beli dapat harga RM 165.00 .. murah kn ???
haa ?? ada yang cakap mahal ??
alaa xpe laa .. sesekali kn .. badan nak cantik mesti la berusaha ..
laupon bende tu mahal ..

YANA BELI PRODUK NI MELALUI SAPE ??

yana beli ngn KAK AZWA .. " kakak ipar muhammad azief "
tq kak azwa .. 


haa .. mcg ni daripada customer kak azwa tu .. cepat kan turun ?? 

APA ITU ALPHA LIPID ??

SD2 adalah satu produk penurunan berat badan yang berasaskan soya protein isolote yang terpilih dan bergred tinggi, serat soya, diperkayakan dgn asid amino, vitamin A,B,C,D,E dan mineral. SD2 juga bukanlah 'meal replacement' dimana kita perlu berlapar tetapi ia adalah 'meal supplement' dimana anda perlu makan tanpa meninggalkan rutin harian anda. Oleh itu, semasa kita melalui program ini, kita tidak akan merasa letih dan kelihatan lesu seterusnya ia akan memberi kita tenaga walaupun proses pembakaran lemak terjadi


PETUA MINUM ALPHA LIPID ...

(1) – Tambahkan 2 sudu penuh SLIM DIET II ke dalam 250 ml air sejuk atau air biasa. Shake supaya sebati. Anda perlu minum 4 kali sehari iaitu pagi, tengah hari, malam dan sebelum tidur. Pastikan cukup 4 kali sehari. Jangan la gatal-gatal nak jimat. kalau berjimat berat akan turun sikit je, rugi je diet anda. Ikut sukatan yang ditetapkan kat tin tu.

(2) – Jangan makan makanan berKARBOHIDRAT, berLEMAK dan berGULA.

(3) – Tingkatkan penggunaan makanan segar seperti sayur-sayuran (sayuran tidak berubi) .Pastikan anda makan apabila waktu makan. Jangan berlapar kerana bila anda lapar penurunan berat akan menjadi perlahan. SD2 bukan meal replacement tetapi meal supplement. Anda boleh makan PROTEIN seperti AYAM, IKAN, DAGING, TELUR, SEA FOOD. Masak apa pun tak kisah dan banyak mana pun tak kisah.

(4) – Pastikan anda minum air cukup 2 liter sehari. Lebih adalah lebih baik.

(5) – WAJIB TAHU Pengambilan buah-buahan adalah TIDAK DIBENARKAN semasa menjalani program ini kerana kandungan Karbohidrat dalam buah-buahan adalah terlalu tinggi. Dalam program ini, kadar karbohidrat harian yang perlu diambil hanyalah antara 20 – 35 gram sahaja untuk sehari.

(6) – Jika anda inginkan penurunan berat badan yang lebih anda boleh amalkan minum green tea tanpa gula atau apple cider (diambil 1 sudu sehari waktu makan tengah hari). Jika anda dapat amalkan senaman adalah lebih baik.



KELEBIHAN ALPHA LIPID 


  1.  Ianya adalah selamat kerana ia berasaskan protein soya dan zat-zat pemakanan yang seimbang. Tidak mengandungi segala jenis dadah yang berbahaya dan ianya adalah produk di bawah kajian pakar-pakar perubatan. 
  2. Ianya adalah berkesan. Kita merasa kenyang walaupun proses penurunan berat badan masih berterusan. Ia juga tidak menimbulkan kesan kulit kendur dan berkedut selepas penurunan. Penurunan purata 1 minggu adalah 3kg jika setia pada program tanpa perlu berlapar. 
  3. Program SD2 juga adalah lebih menjimatkan jika dibandingkan dengan program-program yang lain yang beasaskan latihan fizikal dan kawalan kalori. Maksudnya disini adalah kos perkg bagi penurunan berat badan adalah lebih murah.
  4. Sd2 juga menyebabkan proses nyahtoksik dan pembersihan sistem badan secara semulajadi. Tidak perlu ubat tambahan untuk proses ini. Cukup dengan meminum air yang banyak.|
  5. yang penting sekali, kita boleh mencapai penurunan berat badan yang maksimum dalam masa yang singkat dan kemungkinan penambahan balik berat badan atau 'yo-yo effect' dapat dikurangkan.
pantang larang lau nak makan Alpha Lipid ni .. 

uh ! mula2 memang payah laa kan nak tinggalkan bende ni semua ..
tapi berbalik pada MISI yana tadi ...
YANA BOLEH ! YANA BOLEH !!! yihaaaa :))
yang yana pelik .. buah-buahan tak boleh makan ?? ..
hurmm ... ish2 pelik2 ... korang pn mesti rasa pelik jugak kan ??? 

so ....
yana dah dapat jawapan kenapa buah-buahan TAK BOLEH makan ... nak tahu ?? haaa baca laaa kt bwah ni :))

haaa .. kawan2 sebab ni laa tak boleh makan ..

dah baca kan semua tu ?? so tak rasa ke nak berat badan yang cantik ??
if korang berminat .. boleh laa ... add kak azwa kat fb :) .. 
like page kat bawah ni .. 




0 ulasan:

Post a Comment