My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Wednesday, 12 September 2012

..:: happy besday ::..

alhamdulillah genab umur aq 20tahun .. skrang dah tak ada lagi belas2 .. hehee .. masuk puluh-puluh pulk .. 1st time sambut besday jauh dari mak & ayah .. dorang just wish melalui fon sje .. TQ MAK,ABAH,ADIK2 :)) ...

HAPPY GILA !!! 
KENAPA HAPPY ?? 

besday aq tahun ni pertama kali sambut dengan cinta hati aq (muhammad azief bin azmi)
tq syg ... haa tak lupe jgak housemate aq .. (win,nisa,sandra,memey & apiz)
SUMPAH ! tak sangka gila tau ..
haa..ni nak cerite sikit ape yang terjdi .. huhu

macam biasa qol 8 .. aq keluar dengan cinta hati aq ..
malam tadi .. pegi pasar malam ..
lepas beli makanan kteorg mkn kat tasik titiwangsa :) 
sampai2 titiwangsa hujan .. sejuk gilaa ..
so aq ajak laa dia balik ..
tp !!! dy ..
tak nak balik .. sibuk nak main game kat hp aq ..
smpi aq geram .. aq ckp " b nak syg demam ke??"
so kteorg pn blek .. tp dy bwk mtor slow sgt .. 

sampai-sampai umah .. gelap sangat2 .. aq xdela pkir pape ..
bab sblom tu cinta hati qol win tnye dy kt mne .. so win pn ckp dh kluar ,, kt umh xde spe .. 

masuk2 tu tibe2 dengar orang nyanyi HAPPY BESDAY TO U .. :))
ya allah ,, terpaku aq kat depan pintu tu .. hihi .. 
menitiskan air mate jgak laa .. tp skit je ..
air mate terharu :)) then dpt hadiah dari cinta hati ...

TQ B !! TQ KORANG !!! :))

tapi !!! semalam kene tipu habis2 dgn cinta hati !!
dy tipu ape ??? nak tahu tak ?? 

>> lepas anta aq blek umah kat sentul,dy ckp nak singgah PV12..sebab nak lepak ngan bdak2 umah ..
>> dy mcg aq ckp nak pegi KL FESTIVAL .. bab nak temankan boy ngn izu beli barang .. padahal pegi sana dengan hapiz .. untuk beli KEK & RANTAI :))
>> dy pnjam hp aq bab nak cll apiz,,alasan nak amek helmet .. ok laa .. bab mase tu hp dy problem .. huhu
>> last sekali . sebelom naik umah aq tu,,dy call win lg .. tnye kt mne .. ye ye je dy ckp win xde kt umah .. sume tak de kat umah .. padahal dah plan awal-awal .. hehe ..

** seb baik besday,,xjadi nak marah ! hehe .. pape pn tq again syg .. 

..:: kek yang awak belikan tu sedap ::..
..:: rantai awak belikan tu pn cantik sgt2 ::..

video

vedio yg sempat dirakam :))


12.9.2012 dalam kenangan



muke happy dapat rantai :)) 






0 ulasan:

Post a Comment