My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Sunday 13 May 2012

Diluar sana .. manusia berlumba lumba untuk mencari pasangan hidup .. yang masih bersekolah rendah,bersekolah menengah,haa yang dasyatnye umur yang dah dimakan waktu pun ade yang nak mencari pasangan juga !! hei dunia sekarang sumenye tak ada yang mustahil ..

BAGI YANG BERSEKOLAH TU ..

Semuanya CINTA MONYET .. couple sekadar suka-suka je .. hehe ..
(teringat zaman cinta monyet aq dan si DIA,tersenyum sambil entry blog ni) sangat menarik ..
pada awalnya senyum-senyum .. then balas-balas surat ..pas2 couple laa .. huhu
 (eh,tapi budak-budak sekarang ny muda-muda dah ade HP .. so xpyh nk balas-balas surat .. juz SMS .. huhu “untung la budak sekarang”)

**tu yang masing-masing tak ingat belajar,yang dy tau bercinta**

BAGI YANG DAH BERUMUR NI ..

Agak menggelikan kalau Nampak dorang bercinta .. haha serius doh !! weeekkk~
Umur lebih kurang 40an cam gitu laa .. hohhoo ..
Tak nak cerita apa-apa pasal pasangan ni .. sebab tak pernah lalui .. juz tengok gelagat mereka je ..
Kuang3x ..

BAGI REMAJA PULA ..

Nak dikatakan CINTA MONYET jugak laa .. :)
Haa .. yang ni banyak pengalam .. hohooo .. orang tua selalu cakap ..
zaman remaja ni zaman budak-budak tengah HANGAT BERCINTA !! betul ke.?? Huhu
pada saya YE ! memang benar sekali .. korang pulak ?? macam man??
Sama pendapat dengan saya ??
Semua nak mencuba .. ini laa .. itu laa .. so time2 macam gini laa ..
Ibu bapa perlu mainkan peranan !! jaga anak-anak anda …
CINTA MONYET saya?? Ya boleh tahan menarik ..

Macam-macam JEJAKA,GELAGAT and more laa yang saya kenal ..
Dari situ dapat nilai macam mana sikap seseorang tu ..
walaupun tak terlalu ARIF ! hahaa

Sekarang ni saya tergolong dalam CINTA apa??
Still CINTA MONYET lagi ke?? Huhu
Tak apa !! itu suma tak penting ok !!~
yang penting sekarang ni..

MUHAMMAD AZIEF BIN. AZMI
Insyallah, awak CINTA REMAJA saya yang TERAKHIR ..
Dan ..

Saya harap .. awak adalah CINTA saya buat selama-lamanya ..

SAYA NAK !! AWAK ..

~ JADI SUAMI SAYA ..
~ JADI AYAH KEPADA ANAK-ANAK SAYA NANTI ..
~JADI IMAM UNTUK SAYA DAN ANAK-ANAK SAYA NANTI ..
~SEGALANYA SAYA NAK AWAK .. AWAK .. dan AWAK ..


0 ulasan:

Post a Comment