My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Sunday, 29 April 2012

MAAFKAN SAYA



SEJAK KEBELAKANGAN NI SAYA SEDAR ..
  • ·         Yang saya sering sakiti hati awak syg .. (maaf kan saya) ..
  • ·         Langsung tak dengar apa yang awak ckp ..
  • ·         Buat awak nangis dengan perangai saya yang macam budak2 ni ..
  • ·         TIPU awak  .. MAAF SANGAT .. bukan tu niat saya .. saya tipu coz tak nak awak sedih+sakit hati..

** saya tak mampu nak kawal emosi and ego saya ..

Maafkan saya syg ..dengan sifat ego saya .. saya sanggup buat mcam tu kat awak .. tp percayela .. bukan niat saya nak buat awak macam tu ..

SAYANG ..

TAK ADA SEBAB KENAPA SAYA PERLU TINGGALKAN AWAK BUAT SELAMA-LAMANYA !!!

NAK TAHU SEBAB APA????

  • ·         Mesti laa sebab SAYA TERLALU SAYANGKAN AWAK !! sampai syurga ..
  • ·         Saya tak nak tengok setitis air mata awak mengalir …
  • ·         Saya tak mampu melihat awak jalan and ambil berat about gurlz lain !!
  • ·         SEBAB AWAK !! .. saya mampu buang sikap buruk saya sedikit demi sedikit .. insyallah akan saya buang segala sikap buruk saya .. TERIMA KASIH MUHAMMAD AZIEF …
  • ·         Awak terlalu baik buat saya ..
  • ·          Terlalu sabar dengan diri ini ..
  • ·         Awak tak pernah merungut walau sikit pon ..
  • ·         4bulan kita kawan .. awak tak pernah tinggi suara dengan saya ..
  • ·         Awak jaga saya dengan baik.. (tak pernah saya rasa diri ini dijaga sampai macam gini)

*bila saya duduk .. awak akan ingat kan saya  “ Syg,belakang Nampak x??” .. TQ sentiase ingatkan saya 
*sentiasa awak genggam tangan saya .. laupon awak tengah marah or sakit hati dengan saya ..
*awak sanggup hantar saya pergi and balik kolej .. sebab awak tak nak saya balik sorang2 ..


0 ulasan:

Post a Comment