My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Monday, 14 November 2011

bertudung sgt [̲̅s̲̅][̲̅w̲̅][̲̅e̲̅][̲̅e̲̅][̲̅t̲̅] bagi aq ^^,

terasa lama sgt xupdate blog ni ..
maklumla BZ memanjang ..
dgn study nye .. 
segala bagai .. huhu ..

apeII pon u all ape kabar ? 
hope sihat sentiasa k ..

ok sesuai dengan tajuk di atas tu ..
aq nak update .. muke aq bertudung ..
bagi aq BERTUDUNG sgtII [̲̅s̲̅][̲̅w̲̅][̲̅e̲̅][̲̅e̲̅][̲̅t̲̅] ... 
dan bila bertudung tu aq rasa sangat selesa .. tenang and more la .

tapi
tu la kan aq ni kejap bertudung kejap x ..
hurmm , bak kata orang hati ni belum terbuka tuk pakai tudung seterusnya .

dan aq nak ucap TQ so much to someone ni ..
dia cakap aq pakai tudung "sangat cantik" ..
wahhh ! waah ! rasa kembang segala gala nya mase dia ckp macam tu ..
hahaa *
TQ sekali lagi buat orang tu ..
----> awak doakan saya supaya bertudung sampai bila bila ye .. 

okie | kat bawah ni picII aq bertudung ^^,
aq ni tak la secantik korang ..
lau pon xsecantik korang aq tetap bersyukur dengan ape yang allah beri kat aq ..
tq allah <3 muuuahkk ..









0 ulasan:

Post a Comment