My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Tuesday, 12 April 2011

kerja

salam to all :)
yeah, mcm biase dlm umah niyh aq yg paling awal bgn **bajet lah tuh** huhu .. tp ari niyh aq bgn pagi dgn penuh semangat.. sebab ape.? urm sebab ari niyh hari first aq kje kat "16BURGER".. urm,cmne gaye agknye aq kje kan..?? dh lah xpernah kje kedai mkn .. fuuh !!~ mesti penat woo .. xpe yg penting aq kje dgn baik,dan sumber duit tuh halal :) . sebelom niyh aq penah kje,kat kdai 2ringgit lpas hbs spm..3bulan je aq kje ..and kje nye xlah penat sgt .. then ble dh dpt smbong study aq benti kje.. n aq teringin nk kje dari sem 1 ari tuh but mak abah xbagi .. dy takot gangu pelajaran aq .. urm . ok aq ikut ckp dorang.. pas2 aq rase duit yg bulanII mak abah bagi tuh xcukup.. ye lah tuh lah duit mkn,nk buat assgment,keperluan peribadi aq lagi..haish !!~ mmg xcukup ar,,pas2 lagi lah aq niyh GILEII lau SHOPING..pantang nmpk kasut ngn baju .. mesti nk beli ..kihkii :) .. so aq buat keputusan lagi skali tok pujuk mak abah yg aq nk kje .. alhamdulillah .. kali niyh dorang bagi .. tp mak abah pesan kat aq .. " kje tu kje jgak,pelajaran ttp no1" .. ok mak abah yana janjy xabaikan pelajaran yana ... yihaaaa ... seronoknye .. rase cm nk gulingII 50pusingan .. hahah .. dan dan lah ko niyh yana .. huhuu .. luv u mak abah :)

0 ulasan:

Post a Comment